۲۳ مهر ۱۳۹۸، ۱۸:۱۶

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین:

۲۷ شرکت دانش بنیان ایده خود را درجلسات اقتصاد مقاومتی مطرح کردند

۲۷ شرکت دانش بنیان ایده خود را درجلسات اقتصاد مقاومتی مطرح کردند

قزوین- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین گفت:رویکرد جلسات اقتصاد مقاومتی حل مشکلات کارآفرینان است و تاکنون ۲۷ شرکت طرح و ایده های خود را در جلسات مطرح کرده و پاسخ گرفته اند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل یاری عصر سه شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فنآوری رئیس جمهور در استانداری برگزار شد اظهار داشت: در جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی دنبال حل مشکلات و رویکرد کاربردی هستیم تا از شعار زدگی خارج شویم.

وی بیان کرد: جلسات اقتصاد مقاومتی باید کاربردی و اجرایی باشد و ما نیز در کنار طرح مسائل مرتبط با این حوزه تلاش کرده ایم در هر جلسه تعدادی از کارآفرینان شاخص که اهلیت حمایت را دارند حضور یافته و دیدگاهها و مشکلات خود را مطرح کنند.

یاری اضافه کرد: تاکنون ۲۷ شرکت دانش بنیان با شرکت در جلسات اقتصاد مقاومتی که برخی از آنها با حضور مسئولان کشوری و از جمله معاونان رئیس جمهور بوده توانسته اند با بیان مشکلات و درخواست های خود بسرعت به نتیجه برسند و امروز چند شرکت سرآمد در حوزه صادرات هم وارد شده اند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین تصریح کرد: اولویت امسال ما تقویت بخش گردشگری است لذا طرح هایی که در این بخش ارائه شود با نگاه ویژه مورد بررسی قرار گرفته و حمایت خواهند شد تا بسرعت به نتیجه برسد.

وی اظهارداشت: برای سرمایه گذاری در منطقه گردشگری دریاچه اوان یک سرمایه گذار ورود کرده که امیدواریم بتوانیم حمایت لازم را انجام داده تا این طرح عملیاتی شود.

یاری گفت: با دستور استاندار از این پس مقرر شده پاسخ استعلام دستگاههای اداری در مدت ۲۰ روز داده شود تا بتوانیم بسرعت برای موافقت با حضور سرمایه گذاران و متقاضیانی که اهلیت آنها ثابت شده تصمیم بگیریم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین تصریح کرد: ادارات آب منطقه ای، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست در خصوص استعلام سرمایه گذاری در منطقه دریاچه اوان باید در ۲۰ روز آینده اعلام نظر کنند.

در ادامه کمالی مدیر یک شرکت دانش بنیان در حوزه کشاورزی برای تولید کشت بافت، طرح ایجاد مرکز بیوتکنولوژی گیاهی، تولید ارقام برتر انگور و ارقام عاری از ویروس و تولید ژن گیاهی، برای تبدیل استان قزوین به قطب تولید کشت گیاهی، جوانمرد برای احداث مجموعه تفریحی در محدوده دریاچه اوان با ۲۶۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری، نماینده شرکت تونل ساز ماشین سازنده دستگاههای تمام مکانیزه حفاری تونل برای بازسازی دستگاههای حفاری قرارگاه خاتم الانبیا و نیز ورود دستگاههای تونل ساز از کشور قطر برای بازسازی طرح های خود را ارائه دادند و خواستار حمایت معاون رئیس جمهور از اجرای آنها شدند.

کد خبر 4747882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha